Træf forslag igen

Her diskuterer og planlægger vi træf
Post Reply
danhein
2. Gear
2. Gear
Posts:122
Joined:25. Nov 2011, 18:20
Træf forslag igen

Post by danhein » 10. Sep 2012, 17:12

leger stadig med iden om et træk på esbjerg havn og har den ide om det ikke skulle laves på samme dag som der er lovlig gade ræs på havnen
på disse dage er der opsat wc og alle muligheder er der for et træf så skulle admins på denne side ikke kontakt striben esbjerg og få hørt om der kunne laves et sådan fælles træf og gade ræs

er sikker på hvis i tager kontakt til dem så kunne der måske laves noget promenade kørsel på deres bane med brugernes biler på denne side

MVH
Danhein

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: Træf forslag igen

Post by Christian M » 10. Sep 2012, 20:01

det kunne være en ide men problemet ligger nok mere i opbakningen om træffet sidste træf holdte vi 3 biler fra golf2.dk af hvor de resterende 25 biler var polo'er, golf 3, vento og passat'er så hvis der er opbakning om det kunne det self være en ide

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil

Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

danhein
2. Gear
2. Gear
Posts:122
Joined:25. Nov 2011, 18:20

Re: Træf forslag igen

Post by danhein » 11. Sep 2012, 15:05

man må nok indse at opbakningen med golf 2 ikke er der så hvorfor ikke lave det til et vag træf som golf2.dk står for for at få en bedre opbakning det jeg mener ar at udvide træf delen af golf2.dk og forsætte siden som den køre nu jeg har ikke selv en golf 2 mere men er rigtig glad for denne side og det skader jo ikke at forny sig lidt
mit forslag er at finde ud af om der er polo og andre klubber inden for vag og så undersøge om der er grundlag for et stort fælles træf med stande fra de forskellig klubber

Post Reply