golf2.dk træf i vejle den 1 sep.

Her diskuterer og planlægger vi træf
Bøg
Site Admin
Site Admin
Posts:4008
Joined:1. Jun 2004, 16:22
Re: golf2.dk træf i vejle den 1 sep.

Post by Bøg » 1. Sep 2012, 22:43

Selvfølgelig kan jeg ikke forvente at alle kommer, men synes nu det er ringe at der kun er 3 golf2´ere til en golf2.dk træf[V]

[hr]Mvh.
Kenneth Bøg Pedersen

1990 Golf GL US Spec.
1988 Golf GTI

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: golf2.dk træf i vejle den 1 sep.

Post by Christian M » 2. Sep 2012, 09:23

det er lidt skuffende må man sige det var golf2.dk der holdte polo træf

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil

Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

danhein
2. Gear
2. Gear
Posts:122
Joined:25. Nov 2011, 18:20

Re: golf2.dk træf i vejle den 1 sep.

Post by danhein » 10. Sep 2012, 17:03

jeg blev hjemme sidst jeg kørt der op var der ikke nogen så kan i ikke forvente at der er opbakning fra brugerne her på siden syntes i skulle sætte et tidspunkt på fra hvornår i er der og hvornår i kører hjem og håber i forsætter træffene jeg vil gerne bakke op omkring det

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: golf2.dk træf i vejle den 1 sep.

Post by Christian M » 10. Sep 2012, 20:03

danhein: der står skam osse træffet starter kl 14 og slutter når man ikke gider mere forig gang begyndte det og pis regne netop som vi holdte 2 tilbage også kørte vi hjem der var heller ikke den store opbakning fra golf 2 brugerne dog var jeg i audi den dag

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil

Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

Bøg
Site Admin
Site Admin
Posts:4008
Joined:1. Jun 2004, 16:22

Re: golf2.dk træf i vejle den 1 sep.

Post by Bøg » 10. Sep 2012, 20:15

Det har altid været den fremgangsmåde med at folk kommer når det starter og smutter når man ikke gider mere, folk har desværre bare fået den vane at de bare kører forbi og kigger om der er nogen og er der kun 2-3 stykker så kører de bare igen uden at komme ind og parkere, det er jo ikke ligefrem sådan man skaber et godt træf.

Men nu er det ikke kun i år det har været sløv med opbakningen fra golf2.dk brugerne, det har det været de sidste 3-4 år, men nu er det bare blevet nok at glo på når vi til en golf2,dk træf står med 3 golf 2´ere og 7-8 poloer, vi har trods alt over 2000 brugere så der må jo være flere golfer som godt kunne komme forbi og sige hej, det sker bare ikke rigtig mere.
Så det tætteste vi kommer til et golf2.dk træf med go opbakning, det er vores årlige tur til Fredericia og F&F Carshow.

Men håber der kommer flere inputs fra folk herinde om at interessen stadig er der for Vejletræf, ellers så tror jeg desværre jeg laver det om til et disideret Vw træf.

[hr]Mvh.
Kenneth Bøg Pedersen

1990 Golf GL US Spec.
1988 Golf GTI

Herpes
5. Gear
5. Gear
Posts:1090
Joined:25. Mar 2004, 02:02

Re: golf2.dk træf i vejle den 1 sep.

Post by Herpes » 13. Sep 2012, 21:56

Vi har haft samme problem herovre. For år tilbage var der både i kalundborg og roskilde og flere gange endte det med at være undertegnede, farmer og anders, plus måske 1 eller 2 tilfældige som sikkert ikke er her mere. Det er svært at få et godt fremmøde.

Kan huske nogen herindefra havde held i helsingør med at skrue bil sammen med tilfældige, sådanne tiltag kunne nok fremme et sammenhold også. Var deroppe en enkelt gang for at hente stumper og det var da hyggeligt. Men de brugere er også væk nu.

En stor del af de 2000 brugere er sikkert inaktive idag alligevel.

Post Reply