Montering af skærmforøgere.

Her kan du oprette en tråd til dit Golf II projekt
Post Reply
Kim B S
3. Gear
3. Gear
Posts:247
Joined:28. Jan 2014, 02:30
Location:Assens ved Mariager.
Montering af skærmforøgere.

Post by Kim B S » 24. May 2014, 23:52

Hej alle.
Da jeg lige har fået lavet en del pladearbejde på min Golf, er jeg nu nået til at montere de bagerste skærmforøgere. Da de blev afmonteret tog de en del af lakken med af, og rusten havde generalt rigtig godt fat i de gamle skærmkanter. Da jeg helst vil undgå en gentagelse af det, spørger jeg her, Hvordan montere jeg bedst mine skærmforøgere, på en skånsom måde, så mine skærmkanter ikke ruster væk på kort tid?
På forhånd mange tak for hjælpen.[:)]

[hr]MVH Kim B S.

Mine køretøjer.

Min bil.
VW Golf 2 1,8 GT 90 HK. 1989.

Mine knallerter.
Yamaha FS1 SS 1973.
Yamaha FS1 DX 1976.
Yamaha FS1 K1 1978.
Yamaha SA Passola 1980.
Yamaha SA Passola 1980.


Rettet af - Kim B S - den 24. May 2014 23:53:54
MVH Kim B S.

Mine kørende køretøjer.

Yamaha FS1 DX, Årg. 1976
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

Mine Projekter.

Yamaha FS1 K1, Special, Årg. 1978
Yamaha FS1 SS, Årg. 1973
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

Kim B S
3. Gear
3. Gear
Posts:247
Joined:28. Jan 2014, 02:30
Location:Assens ved Mariager.

Re: Montering af skærmforøgere.

Post by Kim B S » 30. Aug 2014, 13:26

Hej alle.
Jeg er stadig åben for gode forslag, da det ikke er lavet endnu, da jeg også lige vil have undervognsbehandlet først. ;) Det skal siges at jeg også i mellemtiden har fremskaffet plastikinderskærme, til montering ved baghjul, og der skal også monteres stænkklapper. ;) Jeg forestiller mig at alle tre dele kan hænge sammen. ;)
MVH Kim B S.

Mine kørende køretøjer.

Yamaha FS1 DX, Årg. 1976
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

Mine Projekter.

Yamaha FS1 K1, Special, Årg. 1978
Yamaha FS1 SS, Årg. 1973
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

havenissen
3. Gear
3. Gear
Posts:196
Joined:9. Sep 2013, 06:51

Re: Montering af skærmforøgere.

Post by havenissen » 31. Aug 2014, 17:06

Plati dip skulle kunne tåle stenslag osv.. Så hvis du maler skærmkanterne på bilen med det, montere plast skærmene, piller det plasti dip af der sidder udenfor.. Eller ville jeg da mene en god gang undervognsbehandling inde bagved skulle kunne gøre tricket.. Ellers bare sørg for at spule dem rene med evt højtryksrenser ved hver vask.. Mine ser stadig ud som de gjorde for et år siden :-) og de er bare blevet spulet rene inde imellem lak og plast... Men en ide til aftagelige skærmforøgere uden du skal skrue, vil vel være clips i stil med den kofangeren sidder med, bare i mindre format.. Eller clips som de sort plast lister ved dør falsen..
Nu har du hvertfald fået nogle af mine ideer til det..

Kim B S
3. Gear
3. Gear
Posts:247
Joined:28. Jan 2014, 02:30
Location:Assens ved Mariager.

Re: Montering af skærmforøgere.

Post by Kim B S » 1. Sep 2014, 02:01

havenissen wrote:Plati dip skulle kunne tåle stenslag osv.. Så hvis du maler skærmkanterne på bilen med det, montere plast skærmene, piller det plasti dip af der sidder udenfor.. Eller ville jeg da mene en god gang undervognsbehandling inde bagved skulle kunne gøre tricket.. Ellers bare sørg for at spule dem rene med evt højtryksrenser ved hver vask.. Mine ser stadig ud som de gjorde for et år siden :-) og de er bare blevet spulet rene inde imellem lak og plast... Men en ide til aftagelige skærmforøgere uden du skal skrue, vil vel være clips i stil med den kofangeren sidder med, bare i mindre format.. Eller clips som de sort plast lister ved dør falsen..
Nu har du hvertfald fået nogle af mine ideer til det..
Hej havenissen.
Mange tak for dine ideer. :D de skal nok gøre gavn. :D
MVH Kim B S.

Mine kørende køretøjer.

Yamaha FS1 DX, Årg. 1976
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

Mine Projekter.

Yamaha FS1 K1, Special, Årg. 1978
Yamaha FS1 SS, Årg. 1973
Yamaha SA Passola, Årg. 1980

Post Reply