Nybegynderhjælp til tilsluting af højtalere

Her diskuteres alt hvad der handler om lyd i din Golf II
Post Reply
titanen
1. Gear
1. Gear
Posts:52
Joined:5. May 2010, 21:09
Nybegynderhjælp til tilsluting af højtalere

Post by titanen » 12. May 2010, 16:55

Hej,

Jeg har fået monteret en Pioneer DEH-2200 UB bilradio i min Golf 2 og sat 2 højtalere (front) + subwoofer til. Nu har jeg så 2 højtalere jeg også gerne vil have sat til bagi, men jeg har virkelig ingen forstand på den slags og vil derfor gerne høre om det er et simpelt indgreb som jeg selv kan udføre, eller hvordan og hvorledes. Er der nogen der kender en meget brugervenlig guide eller evt. vil guide mig igennem processen?

På forhånd MANGE tak :-)

hrh
4. Gear
4. Gear
Posts:574
Joined:24. Aug 2007, 15:06

Re: Nybegynderhjælp til tilsluting af højtalere

Post by hrh » 13. May 2010, 12:22

Hvis der er trukket ledninger om til bag højtaler fra fabrikken er det let, så ligger de i ledningsnettet bag ved din radio og i højre side af bilen der om til. Hvis ikke, så må du selv trække nye ledninger der til, god fornøjelse. Se iøvrigt radioens brugsforviring ang. tilslutninger.
Henrik.

[hr]

titanen
1. Gear
1. Gear
Posts:52
Joined:5. May 2010, 21:09

Re: Nybegynderhjælp til tilsluting af højtalere

Post by titanen » 14. May 2010, 20:56

Jeg ved ikke hvad i alverden jeg har gjort, men mit anlæg vil ikke længere tænde. Jeg havde det ude og fik tilsluttet kabler, mv. og nu er der ingen liv i skidtet. Jeg går ud fra at det ikke får strøm, men hvordan griber jeg problemet an? Suk, suk, suk... Og så sker det tilmed samme dag som jeg skal køre i 4 timer - forfærdeligt :-)

Renow
4. Gear
4. Gear
Posts:418
Joined:12. Jan 2006, 00:21

Re: Nybegynderhjælp til tilsluting af højtalere

Post by Renow » 16. May 2010, 02:39

jeg vil gerne hjælpe mig med det men det er noget nemmere over MSN så tilføj mig så skal jeg gerne guide dig

Post Reply