hvaaaaaaaaaaaa.........

Her diskuteres alt hvad der handler om lyd i din Golf II
Post Reply
Slettet bruger
hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Slettet bruger » 6. Dec 2005, 15:49

hvor er min tråd lige blevet af...[}:)][}:)] om jeg skulle bruge en eller 2 forstærker, jeg håber da ikke det er blevet slettet[:(!][:(!]

Rettet af - cramer1 - den 6. Dec 2005 15:37:45

Slettet bruger

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Slettet bruger » 6. Dec 2005, 17:48

Det kan du nok godt regne med. [xx(] Men til svaret på dit spørgsmål må svaret jo nok være at det ikke gør så meget om det er én eller 2 forstærkere. Personligt ville jeg vælge 2 forstærkere da jeg mener at de lidt billigere 5 kanals forstærkere ikke er opbygget på en ordentlig måde og sjældent overholder det angivelser de lover. Andre ville sikkert vælge noget andet og det skal de selvfølgelig også have lov til. [:)]
Med hensyn til de to Alpine forstærkere du linkede til i starten af dit gamle indlæg, så vil jeg mene at du vil få en udemærket lyd i din bil hvis de bliver sluttet til de højtalere du også omtalte. Så længe du ikke regner med at vinde EMMA eller smide din bagrude ud, så tror jeg ikke at du bliver skuffet. [:)]

[hr]http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=33882

Country - Fed fordi DU ikke har én :)

Slettet bruger

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Slettet bruger » 6. Dec 2005, 19:19

hvorfor og hvordan kan det lige være at det er slettet sådan som jeg kunne set det var det det mest besøgte og besvarede indlæg under hifi i lang tid hvor debatten stadig kørte....

nå men det der pisser mig mest af er at der stod nogle forskellige data som jeg skulle bruge, som var hva tråden ligesom gik ud på...

Slettet bruger

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Slettet bruger » 6. Dec 2005, 19:29

Ja det kan jeg jo så ikke rigtig svare på. Men kan da kun sige at jeg er enig med dig.. Elsker en god diskution! [:D]

[hr]http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=33882

Country - Fed fordi DU ikke har én :)

Slettet bruger

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Slettet bruger » 6. Dec 2005, 19:33

ved du hvorfor det er slettet???

Herpes
5. Gear
5. Gear
Posts:1090
Joined:25. Mar 2004, 02:02

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Herpes » 6. Dec 2005, 20:14

Hvis du selv trykker forkert, så kan du selv slette det hele med 1 tryk.

Slettet bruger

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Slettet bruger » 6. Dec 2005, 20:57

det er jeg ret sikker på jeg ikke har...

Oestergaard
3. Gear
3. Gear
Posts:299
Joined:13. Apr 2004, 01:51

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Oestergaard » 7. Dec 2005, 01:29

Hej Cramer1 hvad skulle du bruge af informationer.. kan stadig huske det!!

[hr]G2 1,8 med Dobb dellorto, portet og planet top og skarp knast!! Det lyder for Feeeeeedt!!!

Slettet bruger

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Slettet bruger » 7. Dec 2005, 20:50

øhhh ved ikke lige hvem der skrev det men det var hvilke alpine fors. jeg skulle købe

Oestergaard
3. Gear
3. Gear
Posts:299
Joined:13. Apr 2004, 01:51

Re: hvaaaaaaaaaaaa.........

Post by Oestergaard » 7. Dec 2005, 23:51

Tror nok vi blev enige om at det skulle være MRV-M501 og MRV-F540... Tror det var det blev enige om i den dyre ende af skalaen!

[hr]G2 1,8 med Dobb dellorto, portet og planet top og skarp knast!! Det lyder for Feeeeeedt!!!

Rettet af - Oestergaard - den 7. Dec 2005 22:52:25

Post Reply