Rat look/style

Her kan du diskutere styling af din Golf II
Post Reply
repper
3. Gear
3. Gear
Posts:183
Joined:22. Jun 2010, 17:25
Rat look/style

Post by repper » 2. Feb 2013, 13:16

Hei folkens, ny er golli gået gennemsyn, men er blevet enig med mig selv om at den klare ikke to år mere, for nu er rusten ved at komme og pumpen er ved at stå af, så overvejer om den skal have rat look til dhb? hvis den holder så længe

[hr]Golf det er noget vi kan li´. Nogle gode motorer med masser af HK i.

bobo2
1. Gear
1. Gear
Posts:29
Joined:29. Mar 2013, 03:53

Re: Rat look/style

Post by bobo2 » 1. Apr 2013, 00:24

hva spørger du om :)

Bøg
Site Admin
Site Admin
Posts:4008
Joined:1. Jun 2004, 16:22

Re: Rat look/style

Post by Bøg » 1. Apr 2013, 11:34

Fuck da rusten, det falder bilen da ikke fra hinanden af, og pumpen kan man skifte, så hvorfor ikke bare køre bilen til den ikke kan mere, du har 2 år til det [;)]

Ratlook er mega grimt, forstår seriøst ikke de folk der med vilje sliber malingen af for at få den til at ruste.

[hr]Mvh.
Kenneth Bøg Pedersen

1990 Golf GL US Spec.
1988 Golf GTI

janlarsen
5. Gear
5. Gear
Posts:1932
Joined:11. Mar 2008, 23:20
Location:Ringkøbing, Danmark
Contact:

Re: Rat look/style

Post by janlarsen » 1. Apr 2013, 13:21

Jeg er helt enig med Bøg. Forstår heller ikke det der "ratlook"[xx(]Derimod det der kaldes "brugslook" En stil jeg selv har kørt på mine to 60er biler og min 2er gti[:)]Dvs at de står i original lak oppoleret og plettet og rep. ikke usynligt men pænt og ordentlig[:D]Self er en total nylakeret og istandsat bil flot,Jeg syntes så det er mere chamerende med en der bærer præg af også at blive brugt end en total omlak. Det er self en smags(og $$$ sag[:D])
Mvh Jan

[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:

Post Reply