For langsom

Her kan der diskuteres alt mht. tuning af din Golf II
Post Reply
Slettet bruger
For langsom

Post by Slettet bruger » 8. Aug 2005, 23:33

hej jeg har mig en golf 2 1,8 gti 8v son jeg har lidt probs med jeg har lige fået en anden top med større ventiler i men efter jeg har fået gjort den klar er den blevet langsom den kunne gå omkring 210-215 kmt før men nu kan jeg kun få den op på omkring 190 så ville lige høre om et par ting

1.
det er med elektronisk indsprøtning kan man få et program til og stil indsprøjtningstiden med

2.
jeg skal have en hård knast til den er der nogle af jer der ved hvor man kan købe sådan en henne og hvilke grader jeg skal få den med har også tænkt på banan manifold men kan heller ikke finde nogle sider hvor man kan købe den

3.
så til sidst ville jeg lige høre om i har nogle ideer til hvorfor den er lige pludselig ikke kan kører hurtigere end 190
troede selv at det var tandremmen der stod en tand forkert men det gør den ikke hafr også stillet tændingen og målt compretionen og de er også i orden
kan ikke forstå det da der er komplet remus på den og et topstykke med større ventiler men har ikke fået den målt på felt endnu så ved ikke om speedo passer fter jeg har monteret 17 tommer alibabber

håber i kan hjælpe
på forhånd tak


Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 9. Aug 2005, 09:21

Jeg har en 286 graders knast i min som jeg gerne vil have skiftet ud med en gti knast så måske kunne vi finde ud af noget...

[hr]Golf2 4 life

Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 9. Aug 2005, 09:58

@ligator:
1. Jeg regner med du har digifant-motorstyring på når du skriver elektronisk indsprøtning.. Det kunne jo godt tænkes du skulle få den chippet, i sær når du også får knast i. Jeg har en box med chips fra RH hvis du vil ha den chippet hos den, så skal du kun betale time løn..
2. Op til dig selv hvor dårligt bundtræk du kan leve med.. Men 276 er en fin mellemting.
3. Nu skriver du ikke hvor små fælge du havde på før.. Ellers er det nok en justering/chipning der mangle.

Pizzaman: Jeg har en G60 knast liggende hvis du vil ha den i en byttehandel?

Rettet af - KKH - den 9. Aug 2005 09:59:03

Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 9. Aug 2005, 10:14

Pizzaman: ok cool jeg har den knast jeg kører med og så har jeg en helt ny knast til g60 hvis det har nogen interesse hvad havde du tænkt dig at du vil have for den hvis det er

Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 9. Aug 2005, 10:15

KKH:har du et link til dem med chippen eller ved du hvad den koster og hvor mange hk og moment gir den

Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 9. Aug 2005, 12:36

Jeg ved ikke hvad det koster, for Golf 2 GTI står ikke på deres liste..[?] men andre suge motorer koster 2800, men ring og hør om de ikke godt nok chipper G2 med digifant. http://www.rh-motorsport.dk/

Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 9. Aug 2005, 12:45

mange tak for det

Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 10. Aug 2005, 07:45

Hvor er du fra og og jeg skal jo lige have den pillet ud af motoren på min egen..

[hr]Golf2 4 life

Slettet bruger

Re: For langsom

Post by Slettet bruger » 10. Aug 2005, 09:03

købte en hel motor hvor den lige var blevet sat i men jeg har også en gti knast der sidder i min egen men hvad skal prisen være hvis vi skal bytte med en af dem

Post Reply