krogslund klage evt

Her kan du snakke med andre, bare alm. snak
Post Reply
havenissen
3. Gear
3. Gear
Posts:196
Joined:9. Sep 2013, 06:51
krogslund klage evt

Post by havenissen » 31. Oct 2013, 19:40

Ja nu fik jegnså skiftet dieselfilter fra et tante svansen til et org.. var meningen.. inkl ny returventil (som var defekt).. den ville ikke køre mere end det der kunne være i pumpen.. tager returventilen af for så at finde ud af sien deri er faldet ned i filteret.. og rasler rundt.. skiftede tilbage til det gamle svansen filter og ventil og den køre nu som før.. burde jeg ikke klage? Og skal jeg være forberedt på at få stukket "du har gjort noget meget galt" i næsen ?

jørgen
5. Gear
5. Gear
Posts:966
Joined:23. May 2010, 22:01

Re: krogslund klage evt

Post by jørgen » 31. Oct 2013, 19:59

har jeg aldrig været ude for ved krogslund , uhyre sjældent der har været fejl på deres vare , men de få gange der har , er de bare byttet uden brok

derimod er det direkte modsat ved thansen , der er fejl på de fleste vare og altid et være bøvl at få byttet

havenissen
3. Gear
3. Gear
Posts:196
Joined:9. Sep 2013, 06:51

Re: krogslund klage evt

Post by havenissen » 31. Oct 2013, 20:10

Må vel høre ham i morgen.. måtte udlufte den på den hårde med at suge med lungekræfterne og starthjælp og en finger på returen.. længe leve luft i systemet! Næsten ligeså træls som når en prut "sætter sig på tværs" ;-)

reserve
5. Gear
5. Gear
Posts:764
Joined:21. Apr 2010, 03:34

Re: krogslund klage evt

Post by reserve » 1. Nov 2013, 10:43

Hvad er returventilen?
Den her:
http://www.krogslund.dk/CropUp/240x140P ... 842-17.jpg

Der er en bimetalskive inden i, der ligger og rasler. Mener ikke der er en si.

Er der en fejl ved en vare, så må man jo bare
forsøge at få den byttet.

At skrive et længere klageskrift er vel overkill

[:D]

Rettet af - reserve - den 1. Nov 2013 09:49:48

havenissen
3. Gear
3. Gear
Posts:196
Joined:9. Sep 2013, 06:51

Re: krogslund klage evt

Post by havenissen » 2. Nov 2013, 19:00

Reserve ja det er den der plastik fiddilihut der sidder ovenpå dieselfilteret.. problemet ligger i at da jeg tog det nye filter ud af kassen var der ingen raslen deri og på ventilen var der en si i bunden.. da jeg så tager det af igen er sien væk og man kunne høre det lå og raslede dernede i.. jeg vil mene jeg har monteret det korrekt ved at trykke den ned med fingrene indtil den klikker på plads og så splitten i..

Post Reply