Bule i gitter

Her kan du snakke med andre, bare alm. snak
syncro
2. Gear
2. Gear
Re: Bule i gitter

Post by syncro » 26. Feb 2012, 08:03

Tak for alle de gode råd jeg vil i dag prøve og lege med det. Det kræver meget sindsro tror jeg hehe jeg skal nok fortælle hvordan det bliver [:)][;)]

janlarsen
5. Gear
5. Gear

Post by janlarsen » 26. Feb 2012, 14:05

Ja det kan være du finder en super metode andre kan få glæde af[;)]og ang sindsro tror jeg du har meget ret[:D]

[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger

Rettet af - janlarsen - den 26. Feb 2012 13:06:22

Christian M
Site Admin
Site Admin

Post by Christian M » 26. Feb 2012, 20:51

jan: ja helt sikekrt så man skal have tungen lige i munden og hænder på gefølen når man begiver sig ud i sådan noget men en start kunen self være og trække det stille og roligt ud flere steder

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil

Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

janlarsen
5. Gear
5. Gear

Post by janlarsen » 26. Feb 2012, 23:21

Det hele skal trækkes ud på en gang, der sker ikke noget ved at det kommer lidt for langt, og man kan så presse det meget forsigtigt 100% jævnt(er personligt ikke tilfreds med mindre). Hvis man ikke har arbejdet med det skidt ved man ikke hvor svært det er at få helt glat igen, det er ikke autoopretning vi snakker om[xx(]det er panserplade til sammenligning[:D][:D]

[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger

Rettet af - janlarsen - den 26. Feb 2012 22:24:00

syncro
2. Gear
2. Gear

Post by syncro » 27. Feb 2012, 07:02

Nå nu skal i bare høre hehe det første jeg prøvet var med min Mile 1400w UDEN pose og filter for og give mest sug hehe med alle de bitte små huller gjorde jo den trak "falsk" luft :( men så satte jeg noget gråt gaffa tape på det grå jeg har er noget klistret stads som jeg gned fast med bagsiden af min negl så kunne støvsugeren hænge så meget fast at det meste af bullen kom ud :) tapen havde ikke nogen problemer med og side fast :D hehe jeg tog derefter hurtig tapen af da jeg ved at hvis den sidder der for længe "brænder" den sig fast. Men der var ikke noget klister bagefter desvære var der stadigvæk lidt bule tilbage som jo er klart når man tænker på hvad der sker man udvider jo metalet og alle de små gitter gør det endu nemmer og trykke det størrer. Så tog jeg den mindste stoppe nål jeg kunne finde og bukkede en lille vinkel på og selv om nålen er så ultra tynd var hullerne mindre endu men med lidt go vilje kunne jeg få fat nok til og trække det sidste af bulen ud :D der er bare lidt "flimmer" når man kikker ned af gitteret men det er jo klart når man har udvidet metalet kan det jo ikke komme helt på plads på disse måder da man ikke kan banke det fladt eller varme det på plads men det er så lidt nu man kan se man skal vide det er der får og kunne se det så jeg er tilfreds hehe nu har jeg også fået krampe af alt det her skriveri hehe
[:)][;)]

Rettet af - syncro - den 27. Feb 2012 06:03:52

Post Reply