Hej. Hvor henne kan man købe sådan nogen henne i Århus området.. Kan ikke rigtig finde nogen på nettet..
Tak på forhånd..
Turbo pakninger til Golf TD
Re: Turbo pakninger til Golf TD
Hej..
Sidst jeg skulle have fat på de pakninger, kørte jeg ud til SMC biler. Bare kør til SMC i Viby. De er lidt nemmere, at have med at gøre end dem i Risskov efter min mening.
Sidst jeg skulle have fat på de pakninger, kørte jeg ud til SMC biler. Bare kør til SMC i Viby. De er lidt nemmere, at have med at gøre end dem i Risskov efter min mening.
-
- 5. Gear
hvilken nogle pakninger ?
[hr]Volkswagen -
Because common sense never goes out of style..
[hr]Volkswagen -
Okay. Den som skal monteres på manifolden og en anden Ved ikke helt hvilke jeg skal bruge så vil bare købe lidt forskelligt.. Sidder en westgate på min turbo jeg har til at ligge..
Du kan måske fortælle hvilke jeg skal have fat i? [;)]
Du kan måske fortælle hvilke jeg skal have fat i? [;)]
-
- 5. Gear
der skal ikke være en pakning mellem turbo & manifolden . og der sidder ikke andre pakningen som en hobby mekaniker bør kaste sig ud i af skifte .
hvilken en type turbo sidder på din bil ?
der findes 5 typer
[hr]Volkswagen -
hvilken en type turbo sidder på din bil ?
der findes 5 typer
[hr]Volkswagen -
Okay. Så skal jeg kun kan fat i en pakning? Den som sidder ved turboen..
Mener det er en KKK 14.
Mener det er en KKK 14.
-
- 5. Gear
er det paknings ringende inde i turboen ?
for ellers er der ikke andre pakninger man kan skifte , hvorfor skal de skiftes ?
[hr]Volkswagen -
for ellers er der ikke andre pakninger man kan skifte , hvorfor skal de skiftes ?
[hr]Volkswagen -
Snakkede bare med min ven som sagde jeg skulle have fat i en ny pakning. Han er godt nok gamle saab mekaniker så der er nok lidt forskel..
-
- 5. Gear
ja det er sku heldigvis en kæmpe forskel på saab og golf og der er ingen pakninger , man plansliber begge pakflader og give dem en lille smugle uds pasta og spænder de 4 bolte 100% ens
det har jeg gjordt i alle de år jeg har lavet golf diesel og sådan gjorde de også fra ny så det må være godt nok
[hr]Volkswagen -
det har jeg gjordt i alle de år jeg har lavet golf diesel og sådan gjorde de også fra ny så det må være godt nok
[hr]Volkswagen -
Okay, det lyder meget fint så [:)] Så behøver jeg ikke at bekymre om at få fat i en pakning(er).
Tak for hjælpen..
Tak for hjælpen..