Når man starter bilen går den 2000 rpm og som motoren bliver varm falder den til 1500 rpm . Men den falder aldrig ned under 1500 rpm .
1-Tænker det var den blå temp. Føler så har prøvet med en anden brugt og med samme resultat .
2-Gummiet under monopoin er ok.
3- div vakum slanger er ok .
Hvad overser jeg ?
For høj tomgang . Monopoint 1.8
-
- 1. Gear
- Posts:29
- Joined:14. May 2004, 18:15
Re: For høj tomgang . Monopoint 1.8
Potentiometeret på selve monopointen kan godt blive slidt med tiden, og så får motorstyringen forkerte værdier - det samme kan muligvis også gælde for stepmotoren der styrer tomgang osv.
Er der mulighed for noget fejludlæsning på din model?
Er der mulighed for noget fejludlæsning på din model?
Re: For høj tomgang . Monopoint 1.8
start lige med en ny temperaturføler, det er klassiske symptomer på den er død, har den også svært ved at starte når den er varm?
svan
svan
Re: For høj tomgang . Monopoint 1.8
Om den blå sensor:
Når motoren er driftsvarm skal modstanden kunne måles til ca. 250 ohm
og ved kold motor (ca. 20 grader) ca. 2500 ohm
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ant-(1991)
Er det en RP motor du har?
Når motoren er driftsvarm skal modstanden kunne måles til ca. 250 ohm
og ved kold motor (ca. 20 grader) ca. 2500 ohm
http://www.clubgti.com/showthread.php?2 ... ant-(1991)
Er det en RP motor du har?