16v kr indsprøjtning problemer.

Her kan du spørge om dagligdags teknik problemer du har med din Golf II
Jonas T
1. Gear
1. Gear
Posts:43
Joined:5. Sep 2013, 20:46
16v kr indsprøjtning problemer.

Post by Jonas T » 24. Apr 2016, 19:26

Hej.. Jeg har en kr 16v motor med K jetronic indsprøjtning.. Det skal lige siges den lægger i en racerbil så har ikke andet end en tvangstyrret koldstartsventil og det er det der er af el tilbage i indsprøjtningen.
Den har fået en 50mm indsugning på fra en abf motor, fået lagt en udstødningsknast over som en indsugning.
Men hvis jeg har dyserne ude og prøver dem, så sprøjter de fint og der er lige blevet skiftet to af dem, alle oringe på dyserne er skiftet og den suger ikke falsk luft nogle steder..
Men problemet er den ikke kan køre.. Den kan tage fint gas med koldstartsventilen til men slukker man den dør den bare.
Fik den til at holde sig igang uden koldstart igår, men stod og skød rigtigt meget. Udmidbart ville jeg mene den ikke får nok benzin da den kan køre på koldstart. Men har prøvet på returen at måle hvor meget den giver der, der giver den 1,5 l på et halvt minut, den kører med en uoriginal pumpe fra biltema, kopi af bosch 044.
Motoren er helt nybygget.
Håber der er nogle eksperter på K jetronic sprøjtet eller hvis det er noget andet?
Mvh Jonas

Post Reply