Tab af strøm

Her kan du spørge om dagligdags teknik problemer du har med din Golf II
GT
2. Gear
2. Gear
Posts:93
Joined:28. Apr 2010, 08:16
Re: Tab af strøm

Post by GT » 17. Mar 2012, 12:08

Hej Jehan.

Er det i Tommerup på fyn du bor? Jeg bor i odense og jeg vil gerne tilb
yde et par friske øjne til at undersøge sagerne og finde den fejl.

[hr]Med Venlig Hilsen
Henrik Mørk

Jetta 1,6 Aut. 1986 hvid.

janlarsen
5. Gear
5. Gear
Posts:1932
Joined:11. Mar 2008, 23:20
Location:Ringkøbing, Danmark
Contact:

Re: Tab af strøm

Post by janlarsen » 17. Mar 2012, 12:34

Tænker også på!Det er ok med gode brugte dele, men så hver 100% sikker på det er iorden, ellers er det en håbløs affære.
Lige nøjagtig ting som batteri og bundstykke er ting hvor der er store chancer for de har samme defekt, et batteri der har stået ubrugt og er nogle år gamle kan sagtens stå og "miste en celle, og kan så ikke holde efekten, og bundstykket, hvis det er originalt er jo så mindst 21 år gammelt. Så mit råd er køb sådanne følsomme ting nyt, det koster ikke formuer og du kan så bruge udelukkelses metoden, hvad du ikke kan med brugte specielt eldele
[:|] Mvh Jan

[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:

Rettet af - janlarsen - den 17. Mar 2012 11:35:54

jehan
1. Gear
1. Gear
Posts:28
Joined:6. Aug 2010, 23:48

Re: Tab af strøm

Post by jehan » 17. Mar 2012, 17:31

Takker GT ja det er i Tommerup, men problemet er nu blevet langt større[V]

Var på vej ud for at prøve med et nyt batteri efter jeg havde udskiftet bundstykke og lyskontakt fjerned alt der tog ekstra strøm, så sker det uheldige[V]at en person kommer ud fra sin indkørsel og påkøre mig i forreste hjørne og skubber mig tværs over vejen hen over en barandhane og kampsten hvorefter bilen blive bragt til standsning nede af en skrænt [xx(][V][xx(].

Jeg selv er ok men mit højre forhjul er bukket ind under bilen og fronte lidt skubbet[:(]

Takker for alle indputtene nu må jeg se om bilen bliver lavet eller total skadet og hvis den kommer hjem om så problemet er blevet løst.

[hr]mvh
Jens
Man lære så længe man lever og dog lære man ikke alt.

jehan
1. Gear
1. Gear
Posts:28
Joined:6. Aug 2010, 23:48

Re: Tab af strøm

Post by jehan » 17. Mar 2012, 17:36

Takker GT men problemet er nu blevet ændret.

Jeg er lige blevet påkørt og bilen står nu og er ødelagt, ikke min skyld da han kom ud fra en indkørsel og jeg nåede ikke og reagere.

[hr]mvh
Jens
Man lære så længe man lever og dog lære man ikke alt.

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)

Re: Tab af strøm

Post by Christian M » 17. Mar 2012, 18:50

det er sq da surt så kan det være problemet er løst dog en trist måde det er sket på men altid noget begge parter slap med skrækken

[hr]Golf 2 2,1 Doch 16v Projekt bil

Audi A4 B5 1,9 TDI Quattro Hverdags bil

Old Volkswagens don't die they just get lower

Rettet af - Christian M - den 17. Mar 2012 17:51:36

janlarsen
5. Gear
5. Gear
Posts:1932
Joined:11. Mar 2008, 23:20
Location:Ringkøbing, Danmark
Contact:

Re: Tab af strøm

Post by janlarsen » 17. Mar 2012, 18:52

Nej for f----- da[xx(]hvor uheldig kan man være[V]godt der ikke skete noget med dig eller andre[:)]Du havde forhåbentlig ikke taget lyset fra, så det får skylden[?]
Mvh Jan

[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:

GT
2. Gear
2. Gear
Posts:93
Joined:28. Apr 2010, 08:16

Re: Tab af strøm

Post by GT » 17. Mar 2012, 18:52

Ja, det var da ikke en rar oplevelse. Godt der ikke skete mere.
Mit tilbud står stadigvæk ved magt, hvis den skal ud og køre igen.

[hr]Med Venlig Hilsen
Henrik Mørk

Jetta 1,6 Aut. 1986 hvid.

jehan
1. Gear
1. Gear
Posts:28
Joined:6. Aug 2010, 23:48

Re: Tab af strøm

Post by jehan » 17. Mar 2012, 20:35

Prøver lige at besvare igen

Ja jeg bor i Tommerup på fyn og tak for tilbudet, men på en prøvetur idag blev jeg påkørt så nu ved jeg ikke om bilen bliver totalskadet[V]

[hr]mvh
Jens
Man lære så længe man lever og dog lære man ikke alt.

jehan
1. Gear
1. Gear
Posts:28
Joined:6. Aug 2010, 23:48

Re: Tab af strøm

Post by jehan » 17. Mar 2012, 20:54

GG[:D] så ikke lige side 2 men takker GT vender tilbage til dig hvis taksatoren mener den skal laves.

[^]Nej de vitale dele såsom lys og havariblink var monteret men resten af ledningsnettet hænger ud i kabinen over i passager siden [;)] og alt plasikken omkring mangler [:P] så når jeg henter den i morgen på autotrailer bliver det lige samlet så den ser fin ud igen inden taksatoren skal se den.[:|][;)]ggg

[8D]Jeg slap heldigvis med skrækken men mit højre forhjul er brækket ind på støddæmperen og fronten med kølergitteret er skubbet skævt, forsøgte at rette op for at undgå brandhanen og grøften men lidt svært når hjulet sitter fast.[:D]

Har været inde for at tjekke hvad en sådanne helt nysynet( for det var min )står til hos forhandler på Bilbasen fandt 1 som kostede 19900,- bare så jeg har noget at forholde mig til over for de flubske taksator. [8D]Har været heldig engang med en Ascona fra 79 jeg gav 10000,- for den blev takseret til 15000,- et halvt år senere da den blev påkørt bagfra[:D]

Men til alle mine hjælper her så slap jeg med forskrækelsen heldigvis bare ærgeligt jeg lige havde monteret for 1000 kr dele i den de sidste par uger [V]GG jeg vender tilbage med nyt om problembarnet når den har været en tur gennem systemet.[^]

[hr]mvh
Jens
Man lære så længe man lever og dog lære man ikke alt.

janlarsen
5. Gear
5. Gear
Posts:1932
Joined:11. Mar 2008, 23:20
Location:Ringkøbing, Danmark
Contact:

Re: Tab af strøm

Post by janlarsen » 17. Mar 2012, 22:54

ja super godt du er hel og ved godt mod [:D]Kunne godt lyde som en dødsdom, der skal ikke så meget til med biler i den pris klasse. Du har ret! det er godt at være på forkant med de taksatorer[;)]Pøj pøj med det, er spændt på udfaldet
Mvh Jan

[hr]Mænd bliver ikke for gamle til at lege, men bliver gamle hvis de ikke leger Og husk Learning by doing (:

Post Reply