Så er det tid....

Her kan du annoncere hvis du har nogle Golf II ting til salg.
adegn
5. Gear
5. Gear
Posts:1126
Joined:22. Nov 2004, 19:03
Så er det tid....

Post by adegn » 7. Jan 2013, 08:55

Min elskede Golf II bliver ikke bevæget nok - og derfor skal den sælges til nogen, der kan få glæde af den.

Det er en GTD indregistreret første gang i november 1983 - og dermed én af de første II'ere overhovedet.

Den er bestemt ikke flot i lakken - men lidt speciel er den da. Der kan ses et par billeder her:

http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 783&type=3 og flere billeder fra dens tid på danske plader ser Du hvis Du kigger på min profil.

Lige nu ligger der en 1.8 benziner i fra en Golf III - men den er født som GTD.

Af specialiteter kan nævnes:

König stole
Golf III instrumentbord (og det virker - og det gør varmen også!)
G60 kofangere og skørter
Elruder
Elspejle med varme
Lillebitte lækkert momo rat
RH 15" fælge (da den har stået noget tid, skal der sikkert nye dæk på)
Skiver bagtil

Den står på svenske plader - men indregistrering i Danmark burde være billigt, da den jo er ret så gammel. Den har tidligere været indregistreret i Danmark på gule plader og reg. afgiften er ikke blevet udbetalt. Jeg kender ikke reglerne godt nok til at jeg kan sige om den kan reimporteres uden afgift på gule plader.

Der medfølger gratis ombygningssæt til gulplade.

Jeg har desuden et hav af reservedele, som kan medfølge. Heriblandt en god gearkasse - en bunke startere, varmeapparat, anhængertræk oma.

Kontakt mig på facebook ved interesse. Lad være med at spørge om prisen. Hvis Du er oprigtigt interesseret, så byd noget, der er fair. Jeg ved godt hvad både stolene, fælgene og rattet er værd, så beregn disse dele med ind i dit bud.

Kommer der et bud, som jeg kan leve med, så finder vi sammen ud af hvordan bilen bliver Din.

Mvh
Anders

Rettet af - adegn - den 7. Jan 2013 08:00:52

Post Reply