Montering af elektronisk åbning af audi 100 håndtag erstatning af stang træk

Christian M
Site Admin
Site Admin
Posts:6310
Joined:15. Jan 2005, 11:34
Location:Frederiks (Viborg Danmark)
Montering af elektronisk åbning af audi 100 håndtag erstatning af stang træk

Post by Christian M » 15. May 2006, 22:30

Ja vil lave en lille guide om hvordan man laver elektronisk åbning af døre med Audi 100 håndtag, da det stang træk der normalt sidder i dem, plejer og være noget hø og ender med det ikke virker ordenligt osv. Så her viser jeg hvordan jeg har gjort og fralægger mig ethvert ansvar hvis noget går galt. Virker dog uden problemer på min egen.

1: Du starter med og få fat i 2 sæt eller flere hvis du skal have i en 5 dørs bagklaps åbne kan fås hos t-hansen eller hovwdiaudi eller andre steder min er fra hovwdiaudi af

2: Når du har åbnet sættet er der en motor til og åbne med ledning, kontakt holder til både motor og kontakt og div. skruer osv. Til og sætte det i med du tager så beslaget til motoren sætter op forenden af døren hvor du nu vil have det til og sidde og helst så den kan trække kablet lige ned hvor det har ved dør låsen mærker op og bore 2x6 mm huller hvor hullerne er i beslaget

3 Jeg har så valgt og hæfte motoren på beslaget med en svejser da der ikke er plads til og sætte bolte i til og holde dem og motoren plejer altisd og rive så løs så gør den ikke på den måde her så skruer du motor og beslag fast i enden af døren hvor du har boret huller også tager du wiren på motoren og op omkring hullet i dørlåsen hvor stang trækker normalt sidder fast.

4: Så er det tid til og lege med strøm du trækker en lednings til hver dør plus self og husk sikring den trækker du ude fra batteriet af og ud i døren, også laver du en stump fra motoren af og op til håndtaget for der skal kontakten jo sidde der tager du kan takten og det beslag der er med til og sætte kontakten i også begynder du og tilpasse det som du sys er bedst kan lade sig gøre har selv lavet det på min også når det er laver skruer du den på selv håndtaget i den side hvor stængerne går ind og sidder også prøver du om det øje i håndtaget går fint ned og trykker på knappen du har skruet fast også sætter du ledningerne på den ude fra batteriet af i den ene side og vidre fra kontakten og ned på motoren og så laver du en stel fra motoren af og ned på bilens karroseri jeg har valgt og lave min i de skruer hvor beslgaet til motoren sidder i


5: Så skulle det virke hvis det er lavet rigtigt


Post Reply