Her kan du komme ris/ros og forslag til Golf2.dk
-
Milo8000 - 1. Gear

- Posts:24
- Joined:24. Sep 2010, 13:09
Re: Jeres mening om reklamer ?
Post
by Milo8000 » 17. Feb 2011, 13:20
Jeg må også slutte mig til ja holdet.
Det gør ikke noget med nyhedsbrevene så længe man kan framelde sig den lille tjeneste.
Så du klør bare på !

-
janlarsen - 5. Gear

- Posts:1932
- Joined:11. Mar 2008, 23:20
- Location:Ringkøbing, Danmark
-
Contact:
Post
by janlarsen » 18. Feb 2011, 09:40
Spørgsmål og svar??
Hej jeg sad og fik en tanke da jeg tog mit daglige kig i teknik forummet[:P]Det vil måske være lidt for tungt at lave[?]Mange spørgsmål går igen,og det er selvfølgeligt helt ok. Men der ligger jo i forvejen "Guld" af svar, på mange af dem. Fik bare tanken:kunne der laves, enten som i nogle manualer,med spørsmål og svar, hvor det er delt op i katagorier[?]Eller en alfabetisk opdeling af gamle indslag i et nyt forum evt. Hvor man kan søge på for eks benzinpumpe og derved nemt finde alle gamle indslag omkring det[:)]Men man kan jo altid kigge tilbage som det er[:)]Bare en tanke[:D]
Mvh Jan
[hr]
-
Bøg - Site Admin

- Posts:4008
- Joined:1. Jun 2004, 16:22
Post
by Bøg » 25. Feb 2011, 18:48
Det er da bare at få nogle reklamer smidt op på siden, så kan du os få noget mere geil til Audien Michael...hehe
[:D]
[hr]Mvh.
Kenneth Bøg Pedersen
Golf GL US Spec.
-
jens270682 - 3. Gear

- Posts:164
- Joined:17. Aug 2010, 18:26
Post
by jens270682 » 22. Apr 2011, 08:18
Reklamer kunne være en positiv tilg men det skal så god være relevant på g2 ejer/køre d.v.s gejl stumper evt link til tyske g2er man kunne hente op for og holde liv i noget af det bedste der kommer fra tyskland hehe
mvh jens
-
Freak - 1. Gear

- Posts:41
- Joined:4. Aug 2009, 01:06
Post
by Freak » 28. Jul 2011, 22:18
Ja bare kom igang [8D]
-
Mjh - 2. Gear

- Posts:86
- Joined:28. Jul 2011, 12:35
Post
by Mjh » 28. Jul 2011, 22:32
Jan - Det er allerede muligt og søge alle tråde om fx benzinpumpe via google blot ved og skrive "golf2.dk benzinpumpe" [;)]
Jeg er personligt også imødekommende overfor et nyhedsbrev, hvis det er det der skal til og holde siden kørende i fremtiden.
-
janlarsen - 5. Gear

- Posts:1932
- Joined:11. Mar 2008, 23:20
- Location:Ringkøbing, Danmark
-
Contact:
Post
by janlarsen » 28. Jul 2011, 23:05
mjh:du har ret, og så afligevel ikke[:|]ligeså tit starter et indslag med en anden overskrift, det kunne for.eks "min bil sætter ud"eller lign. og så kan du jo ikke rigtig google den[8D]
[hr]
-
*SSB* - 4. Gear

- Posts:392
- Joined:4. Oct 2009, 01:48
Post
by *SSB* » 29. Jul 2011, 09:34
juanlæarsen når du googler skal der bare stå benzinpumpe i indlægget så viser den det indlæg som en mulighed.
[hr]Mvh. Simon
Jetta 1,6 87' RF, 4T
Nu med ETKA ver. 7.2 &
VAG-COM OBDII