carlab

Her kan du komme ris/ros og forslag til Golf2.dk
jægermeister
1. Gear
1. Gear
Posts:26
Joined:17. Sep 2006, 16:17
carlab

Post by jægermeister » 25. Aug 2008, 00:25

jeg købte nogle omp racingskiver v carlab og i samråd med en sælger blev de sendt til mig , men de måtte retur til carlab fordi posten ikke ku finde modtager nemli mig. det er jo ikke carlabs skyld , sådan da fordi de har ikke en boks på deras site hvis modtager er en anden end den der faktureres.øvøv nå men de måtte sendes igen men carlab ville ha extra fragt hvad de ikke efter en lang sur snak fik. da skiverne så endelig kom ja så passede de sgu ikke , de var alt for store i dia. og klodserne var ikke til mit bremsesystem. tror i carlab ville tage dem retur nænæ, de var jo bestilt til en specifik model så det var skaffevare selvom de sagde de havde dem på lager??? . nå men jeg valgte at købe nogle der passede så i samråd med chefen der blev der sendt nogle nye skiver m klodser. nu kommer det der rigtigt pisser mig af , DER VAR SGU 2 VENSTRE SKIVER I PAKKEN . hvem var gal som en tysker, jeg røg direkte i tlf m carlab som beklagede fejlen og som gerne ville sende mig nogle nye , men de ville ha de 2 venstre skiver tilb først, og efter en meget lang tlf samtale hvor der blev truet og sagt nogle grimme ting har jeg nu ingen skiver ,ingen penge, og ikke lyst til at se ell høre ordet carlab (carlort) igen. det korte af det lange carlort sucks, føj for helvede en dårlig service de tror de yder. fjern jeres link til de uprofessionelle amatører, bare et godt råd , ellers glad for at være medlem. fed site. hilsen jægermeister

Post Reply