Indbrud i Golf 2 ved Randers

Her kan du efterlyse ting du har mistet
Post Reply
Andersson
4. Gear
4. Gear
Posts:306
Joined:29. Nov 2006, 11:22
Indbrud i Golf 2 ved Randers

Post by Andersson » 27. Oct 2007, 22:32

Jeg har idag haft indbrud i min bil af nogle utrolige amatører. De har på sin vis været dygtige nok i og med at bilen er brudt op ved låsen i venstre side.

De har så formået at tage mit anlæg ALPINE CDA-9883R og en Alpine SXS-1757 højtaler, mens de har formået at lade 3 andre af samme type blive siddende i bilen. Den ene højtaler var uden gitter og manglede 3 skruer så den var lige til at rykke ud. Dvs. at det nok er nogle knap så erfarne tyve, da enhver ved at det ikke tager mange sekunder at tage 3 ekstra.

Hvis nogen bliver disse ting tilbudt må de gerne skrive til mig på 87andersson@gmail.com og så skal jeg personligt sørge for at de idioter ikke får lov at gå det næste halve år!

Ps. Indbruddet er sket i Mellerup der ligger knap 15 km nord for Randers!

Slettet bruger

Re: Indbrud i Golf 2 ved Randers

Post by Slettet bruger » 28. Oct 2007, 10:30

Hej Andersson.

Er fandme utroligt at folk ikke kan lade andre folks ting være! Håber virkelig du finder de ansvarlige!!

[hr]

C.Sørensen
5. Gear
5. Gear
Posts:3802
Joined:24. Oct 2004, 22:25

Re: Indbrud i Golf 2 ved Randers

Post by C.Sørensen » 28. Oct 2007, 12:02

kør ned på skole hjemmet i mellerup det er da næsten 100% sikkert at det en af de møj unger , jeg har taget dem to gange i at snuse rundt på min Gård i mellerup
med den lamme undskyldning at de ikke kunne finde tilbage til hjemmet


[hr]NÅR 112% IORDEN IKKE ER GODT NOK
*¤@- VW -@¤*

Andersson
4. Gear
4. Gear
Posts:306
Joined:29. Nov 2006, 11:22

Re: Indbrud i Golf 2 ved Randers

Post by Andersson » 28. Oct 2007, 22:05

hej Casper - Jeg har overvejet at tage forbi dem og snakke med dem, men svært uden beviser!
Jeg har udover dem, en håndfuld andre mistænkte, men igen så kan man ikke dømme nogen uden beviser!

Post Reply